emg home
RSS

Coca Cola i dalje najskuplji svetski brend

05. oktobar 2011. | 11:05

Izvor: Tanjug

Najvrednija marka na svetu i dalje je Coca Cola, a najveći rast vrednosti zabeležio je Apple, koji je zahvaljujući tome ušao među 10 najvrednijih brendova.

Coca Cola je na čelu od 2000, kada je to istraživanje i počelo da se objavljuje. Prošle godine je njena vrednost povećana dva odsto, na 71,861 milijardi dolara.

Drugo mesto pripada IBM-u, a treće Microsoftu. Google je četvrti, General Electric peti, McDonald's šesti, Intel sedmi, Apple osmi, Disney deveti, a Hewlett-Packard deseti.

Vrednost marke Apple povećana je 58 odsto. Najveći pad pretrpela je Nokia, koja je skliznula na 14. mesto, sa 8, a njena vrednost je smanjena 15 procenata.

Nova firma koja se našla među prvih 100 najvrednijih brendova je tajvanski proizvođač mobilnih telefona HTC, koji je zauzeo 98. mesto.

Istraživanje je zasnovano na složenoj metodologiji koju je razvio Interbrend, a koristi obrazac koji kombinuje buduću snagu marke i njenu ulogu u stvaranju tražnje. Firme moraju imati javno dostupne finansijske podatke, a trećina prihoda mora da potiče iz inostranstva.

Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Teme: Brendovi

Kompanije: Microsoft, IBM, General Electric, Intel, McDonald's, Nokia, Coca Cola, Google, Hewlett-Packard, Apple, Disney, HTC, Interbrend


Unesite tekst komentara:

<<

03. oktobar - 09. oktobar 2011.

>>

Povezani naslovi