emg home
RSS
Bankar magazin

Bankar magazin, Broj 43-44, 01. jul 2010.

Ponuda i cene proizvoda banaka u Srbiji uglavnom identične

Univerzalna "tezga"

Autor: Vesna Lapčić

Tržišna utakmica najviše se vidi tokom nedelje štednje kada se banke trude da ponude što višu kamatu. Proizvodi su mahom slični kao i njihove cene, ali stručnjaci tvrde da značajne razlike među bankama ne postoje ni u drugim zemljama. U asocijacijama potrošača kažu da konkurencija podrazumeva i fer poslovnu politiku, što na domaćem tržištu nije slučaj

Zamislite da dođete na pijacu Zeleni venac u Beogradu na kojoj ima mnogo tezgi, možete da birate na kojoj ćete kupovati, ali proizvodi su isti.

Pri tom prodavci kažu potrošaču da ništa ne pita, već samo da da pare, a oni će mu već nešto spakovati. Ovako Edina Popov, predsednica Asocijacije potrošača Srbije, oslikava konkurenciju na bankarskom tržištu.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: