
Marketinška strategija i tehnike prodaje automobila u vreme krize
Dugoročna investicija
Autor: Vojislav Lekić
Za prosečnog građanina, kupovina automobila i dalje je luksuz. Očekivano je, zato, da u vreme krize cene vozila padaju. Automobilske kompanije se bore da klijentu ponude što bolju cenu. U trci za kupcem, međutim, drastičnim smanjenjem cena vozila dolazi se do jednog drugog dugoročnog problema, na koji pojedine kompanije ne žele da obrate pažnju, a to je obezvređivanje brenda. To je podjednako opasno i za prodavce i za kupce
Ekonomska kriza je u punom jeku.
Analitičari nisu sigurni kad će doći vreme da se krene napred, ali to kompanije ne sprečava da razmišljaju o boljim danima i načinu na koji će prebroditi težak period. Kad se nađemo u teškoj finansijskoj situaciji, obično se odričemo onog što nam je u tom trenutku luksuz, odnosno onog što nam nije najpotrebnije da bismo pregurali teške dane. Na sličan način funkcionišu i kompanije u vreme krize. Pokušavaju da smanje troškove gde god je to moguće. Nažalost, može se reći da je svuda prvi na udaru budžet za marketing.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: