emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 537, 02. septembar 2010.

Marcel Schneider, direktor Microsofta za centralnu i jugoistočnu Evropu

Prilagođavanje novoj ekonomiji

Autor: Ana Krajnc

Foto: Dragan Milošević

IT je jedna od prvih industrija koja počinje da izlazi iz krize. To je prva od investicija koju kompanije režu, ali i prva u koju kompanije kreću kad žele da povećaju produktivnost

Svetska ekonomska kriza promenila je strategiju softverskog giganta Microsoft.

„Sve što smo radili pre krize bilo je okrenuto ka ubrzanju rasta kompanija i novim investicijama. Sad smo tržištu morali da ponudimo novi koncept za smanjenje troškova poslovanja i niže cene. Fokusirali smo se na novu ekonomiju i na osvajanje većeg tržišnog udela u odnosu na konkurenciju, kako bi iz krize izašli uspešniji nego što smo u nju ušli“, kaže za Ekonom:east magazin Marcel Schneider, direktor kompanije Microsoft za centralnu i jugoistočnu Evropu.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: