
Marcel Schneider, direktor Microsofta za centralnu i jugoistočnu Evropu
Prilagođavanje novoj ekonomiji
Autor: Ana Krajnc
Foto: Dragan Milošević
IT je jedna od prvih industrija koja počinje da izlazi iz krize. To je prva od investicija koju kompanije režu, ali i prva u koju kompanije kreću kad žele da povećaju produktivnost
Svetska ekonomska kriza promenila je strategiju softverskog giganta Microsoft.
„Sve što smo radili pre krize bilo je okrenuto ka ubrzanju rasta kompanija i novim investicijama. Sad smo tržištu morali da ponudimo novi koncept za smanjenje troškova poslovanja i niže cene. Fokusirali smo se na novu ekonomiju i na osvajanje većeg tržišnog udela u odnosu na konkurenciju, kako bi iz krize izašli uspešniji nego što smo u nju ušli“, kaže za Ekonom:east magazin Marcel Schneider, direktor kompanije Microsoft za centralnu i jugoistočnu Evropu.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: