
Reklamiranje na bilbordima
Na ulicu s reklamom
Autor: Miroslav Alavanja
Cilj svakog privrednika mora da bude da se njegov proizvod, ili usluga, duboko usadi u svest potrošača. Bilbordi tom cilju mogu mnogo da pomognu, ali da bi ta vrsta reklamiranja imala efekta, trebalo bi poštovati nekoliko pravila
Reklamno tržište u Srbiji još funkcioniše kao velika pijaca na kojoj se odluke retko donose na osnovu analiza i istraživanja.
Uobičajeno je da “marketinški stručnjaci” neke firme “nabace” posao svom prijatelju, vlasniku marketinške agencije, i zajedno budu “kreativni” bez ikakve strategije. Iako je bez investicija u tu vrstu promocije nezamisliv bilo kakav uspeh na tržištu, malo ko se upušta u avanturu oglašavanja svog proizvoda može tačno da kaže hoće li povećanje prihoda, kao rezultat kampanje, biti veće od investicije u reklamu?
Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: