Muškarci kao kupci
Između metro i retro
Autor: Iva Iković
Frizure od 100 dolara, korišćenje solarijuma, te veština raspoznavanja vrsta tkanina, na čemu bi im pozavidele i žene, čest su opis metroseksualaca. U eri metroseksualaca, potpuno je „aut“ kupovati pod parolom „znam šta hoću i gde ću to da kupim“
Koliko god magazini učili muškarce kako kupovati, proizvodi koji ciljaju mušku populaciju, poput Nivea For Men Revitalizing Eye Relief Q10, za većinu su, ipak, previše.
Pred naletom reklama, mnogi muškarci preispituju kupovne navike, a ako se ne prepoznaju među metroseksualcima, savremeni marketing im nudi jedino retro stil. Globalna istraživanja, međutim, govore da ni jedni ni drugi ne čine procentualno veliki deo stanovništva. Upravo zato se tržište menja, pa marketinški stručnjaci pokušavaju da ustanove koji su to tipovi muškaraca između ta dva ekstrema.
Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: