Poslovni ručak
Savremene "jagnjeće brigade"
Autor: Ivana Radmilac Đurđić
Ošamutiti hranom, pa dokusuriti alkoholom – nekada je to bio recept za „omekšavanje“ poslovnog partnera. Danas se više cene maniri, pa nepoznavanje bontona za stolom može poslovni ručak pretvoriti u skupo gubljenje vremena
Prošlo je vreme „jagnjećih brigada“ i Srećka Šojića koji za ordever naručuje „Lepu Brenu za četiri osobe“.
Ipak, mnogi poslovni ugovori se u Srbiji i dalje sklapaju dok se saradnici merkaju preko slanika i karafingera. Ideja je ostala ista, „omekšati“ poslovnog partnera u prijatnoj atmosferi, samo se pojam prijatne atmosfere promenio. Karirane stolnjake i zagušljive birtije zamenili su otmeni restorani sa školovanim konobarima.
Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: