Važnost i način korišćenja blogova
Web profit
Autor: Vesna Lapčić
Troškovi ovakvog vida reklamiranja su minimalni, a doprinose povećanju prodaje i dobrom imidžu. Gary Vaynerchuk je zahvaljujući blogu zaradio 50 miliona dolara
Besplatno pokretanje i jednostavan način korišćenja, povećanje prodaje i prepoznatljivosti proizvoda i kompanije, sticanje novih pratnera, samo su neki od razloga zbog čega je važno imati sopstveni blog ili komentarima biti prisutan na drugim blogovima.
To nije samo još jedna u nizu modernih alatki čiji su efekti slabo merljivi. Gary Vaynerchuk je zahvaljujući, između ostalog, Web dnevniku posvećenom ljubiteljima vina (http://tv.winelibrary.com/) prošle godine zaradio 50 miliona dolara.
Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: