Адреса Cara Dušana 32, Šabac 15000, Србија
Телефон +38115300006
Веб сајт http://www.gorenje.rs/
Nedolično, drsko i bezobrazno ponašanje servisera koji treba da izađe na teren za nov uređaj koji ima problem a ni jednom nije korišćen. Krajnje neprofesionalno ponašanje za tako jedan veliki Studio i sve godine postojanja.
Najgore mesto za kupovinu tehnike u Sapcu. Ako vam se slucajno uredjaj pokvari u garantnom roku vise vam se isplati da ga popravljate kod nekog drugog i da platite nego da njih cekate. Poslednji put sam kupio klimu nije radila nekoliko meseci i pokvarila se. Prvo sam majstore cekao 7 dana, a sad deo cekam mesec da stigne. Kao da stize iz Kine
IZBEGAVATI IH U SIROKOM LUKU . Kupac koji je kod njih kupio celu kuhinju i opremu za kupatilo. Ovaj put i poslednji put. Reklamacije na bojler koje mogu biti zavrsene u par dana traju citavu vecnost. Da na kraju nije doslo do raspravke ko zna kada bi bilo reseno. Centralni magacin u radnje salje robu redovno, a kada trebe zameniti onda je procedura katastrofa. Izbegavajte ih u sirokom luku Brajic Elektro- Frigo i njih i kompaniju Gorenje. Bojleru Gorenje otisao grejac, zovem ih da projavim kvar, gospodin koji radi kaze da mogu da izadju na teren za 7 dana a mozda i kasnije posto imaju samo jednog servisera, a do tad kupac neka se kupa hladnom vodom. Ovlascen servis Gorenja za teritoriju Sapca, a imaju samo jednog servisera, presmesno, neozibljno i pretuzno. Bolje ugasite taj servis koji nicemu ne sluzi. Gorenje nikad vise u zivotu.
Ocena se ne odnosi na prodavnicu ili zaposlene. Sve to lepo izgleda i osoblje je ljubazno ali Gorenje u Srbiji prodaje najgoru mogucu robu. Mi smo za nas stan uzeli sve od Gorenja, zbog stare slave ove marke, a i zbog pet godina garancije. Samo sto smo doneli aparate kuci pokvarila se ugradna ploca, zbog rerne smo dva puta zvali servis, a mikrotalasnu su u dva navrata drzali po mesec dana da bi nam na kraju dali novu. Sad smo je odneli u vikendicu, a za stan kupili Samsung mikrotalasnu sa kojim nemamo problema. Garancija je pet godina ali za sta god da zoves servis ti si kriv, te nisi kupio adekvatno posudje za ugradnu plocu, te ne umes da rukujes rernom, samo za mikrotalasnu slegose ramena i rekose -tako je to, sta da se radi. Rok za opravku je mesec dana, i zaista drzali su je tacno mesec dana dva puta. da napomenem samo da meni ovo nije bio prvi susret ni sa ugradnom olocom ni sa ugradnom rernom. Najgore nemas kome da se zalis. Pre bi do Trampa u Vasingtonu stigao nego do koga sefa Gorenja. Proizvod koji nikada vise, dok sam ziva nece uci u moju kucu.
Pravi profesionalci po svakom pitanju. Stručnost, poznavanje robe i tehnike, spremnost da se pomogne savetima. Veliki izbor uređaja sa konkurentnim cenama.
Kupila klimu u maju posle mesec dana se pokvarila, i jos cekam deo iz Slovenije, a leto ce proci. Gorenje vise nikad
Радно време
Понедељак:08:00AM - 20:00PMУторак:08:00AM - 20:00PMСреда:08:00AM - 20:00PMЧетвртак:08:00AM - 20:00PMПетак:08:00AM - 20:00PMСубота:08:00AM - 16:00PMНедеља:Не ради
Учитај
Опције услуге
Приступачност
Плаћања
Категорије