Адреса Опленачка 2, Бања Лука 78113, Босна и Херцеговина
Телефон +38751280500
Веб сајт http://servispreradovic.com/
Огромна количина незнања, непажње, неодговорности и непрофесионализма... Част госпођи за пултом.
Naplaćuju izlazak majstora na teren - nekog balavca koji nema pojma ni gdje se pali uređaj koji je došao navodno popraviti, a non stop tokom te intervencije bulji u telefon - Instagram, lajkuje i dopisuje se, pa onda poslije nekog vremena samo konstatuje da on to ne može popraviti na licu mjesta jer ne zna šta je kvar i da se uređaj isključi i donese na servis, obzirom da on ima loše iskustvo sa isključivanjem uređaja i izvlačenjem iz kuhinjskog elementa. Dakle, trebate njemu platiti da kaže kako ne zna na licu mjesta popraviti, pa trebate pronaći majstora koji će vam isključiti uređaj, pa platiti nekog da odveze njima na servis gdje bi opet vjerovatno rekli da se ne može popraviti ili ne znaju zašto ne radiili ipak može ali to košta zoliko da je isplativije kupiti novi uređaj.
Ugovorio sam jednu od usluga u stanu. Radilo se samo o postavljanju mašine za sušenje na mašinu za pranje. Oba aparata su od istog proizvođača i vezivni element je od istog proizvođača. Rečeno mi je da će to koštait 80 KM. Iako mi se to učinilo skupim izabrao sam ovaj servis zbog referensi ovlašćenog servisera velikih svjetskih brendova i da ne bih imao eventualno problema sa gubitkom garancije . Od poziva za intervenciju do izlaska na teren zaista nije prošlo puno vremena. Na poziv servisera izašao sam s posla i došao nekoliko minuta prije njega. Serviser (došao je sam) je praktično sa vrata pitao ko će podići mašinu sa njim ?! Ono što je međutim prelilo čašu jeste okolnost da je odmah otpočeo neki privatni razgovor koji je trajao bar 15 tak minuta prije nego što sam ga napomenuo da sam izašao s posla i da on treba da završi posao zbog kojeg je došao. Dobio sam upit: u čemu je problem ? Zbog opisanog iskustva siguno više neću koristiti ovaj servis po cijenu gubitka garancije. Zbog drugih korisnika nadam se da će se stanje popraviti.
Trazite nekog drugog, ja sam ih zvao pa trazio nekog drugog. Bolje je odmah traziti drugog maistora.
Zvao ih za susilicu,dosli i konstatovali da je tač otisao,rekli da ce kostati 110 km,donijeli novi ,zamijenili isto ne radi,odvezli u servis i rekli da je jos i neki otpornik otisao,naplatili na kraju 140 km,nikad vise.
Zadnja saradnja odlicna, vezano za rezervni dio Dolce Gusto aparata. Prije godinu dana smo imali nesporazum, koji nije dobro zavrsio.
Радно време
Четвртак:08:00AM - 17:00PM
Категорије
Услуге
Пружа услуге у: Челинац и областима у близини