Адреса Борска 45, Београд 180733, Србија
Телефон +381114052676
Веб сајт http://pops.rs/
Увек услужни и насмејани!
Upropastili mi trenerku. Fleka od masti je bila sa leve strane, sta su radili nemam pojma uglavnom pojavila se jos veca fleka sa desne strane i pozadi , trenerka je Najkova kostala me 14000 din, pri tome uredno naplatili ciscenje. Pa tako i ja mogu da kupim ves masinu i da naplacujem ciscenje a nista da ne ocistim. Nikad vise kod njih a verovatno cu i da ih tuzim.
Očajni totalno! Uništili mi sako, tvrde da je fleka postojala, a pri tome morate da platite unapred! Odeća preuzeta smrdi na mašinsko ulje. Na kombinezonu rašiveni porubi, peglanje za nulu! Ovde ni krpe za sudove ne nosite!!!
Nula!! Pre nego što i pokušate da pročitate ovaj komentar, pogledajte recenzije ostalih "zadovoljnih" klijenata i pre svega, odgovore vlasnika na negativne komentare, pa sami odlučite da li je ova firma, bez obzira na ispostavu, za vas. Molim vas izbegavajte Pops, ima drugih hemijskih čišćenja koje vam bar neće vratiti potpuno uništene stvari bez ikakve odgovornosti! Pažnja - dugačak komentar. Da krenem redom, pre par nedelja, supruga i ja odneli smo dve vrlo skupe, NOVE i unikatne stvari na čišćenje. Razlog - reklama (očigledno lažna) da postoje specijalni programi i oprema samo za te vrste odeće. Ukupna cena oba odevna predmeta je preko 1.000€. Prilikom predaje, gospođa koja radi nam je odmah rekla da moramo da potpišemo saglasnost da se odričemo SVIH PRAVA na naknadu štete ukoliko do iste dođe, to je "forma i protokol", ali je rekla i da ništa ne brinemo, da centralni Pops u Mileševskoj gde će stvari biti prenete ima super nove mašine te da su radnici iskusni, pedantni i da „imaju mnogo iskustva“. Nismo pitali koliko košta, cena je bila ne mala, OK, računamo da ljudi znaju šta rade, dobili smo "stav" da ništa ne brinemo, zvaće nas kada završe i svi srećni, i treba da znanje i trud budu nagrađeni. Prošlo je par dana i ukratko, rezultat je sledeći - odmah nam se napominje da "nije baš ispalo kako treba" i, pazite sad, "da treba da reklamiramo oba predmeta u prodavnicama gde su kupljeni jer je kvalitet jako loš", (!?!) drugim rečima, prevareni smo sigurno jer "njihove mašine ne mogu ovako da oštete kvalitet" pošto se radi „po protokolima, podizvođačkoj deklaraciji i svim procedurama“. Na pitanje kakvi su to protokoli, dobijamo odgovor da su „tajna i da će ih dostaviti samo zvaničnim putem ukoliko za to bude potrebe“. Aha, postaje jasnije, spremni su za spor ali i sigurni da će da dobiti, jer, potpisali smo „protokol“. Kada smo pogledali šta nam je vraćeno, da date nekome ko vas mrzi da vam na ruke sredi stvari, verujem da bi ste nekako uspeli da sanirate užas, ali ovde ni to više nije moguće. Okej, potpisali smo, ali svaka mera ima meru jer nismo potpisali da zapravo želimo nam se vrati stvar sa potpuno raščupanim detaljima, bez delića koji su bili prišiveni („izvinite, to je izgubljeno“) i razvaljenim rukavima i ramenima, toliko, da mora da se nosi na prekrajanje i ozbiljne popravke, ako uopšte budu i moguće. U najboljoj nameri, poslao sam e-mail poruku direktoru Goranu, uvereni da će ga zanimati šta se desilo, a kako bi mogao da ustanovi interno i zašto se desilo, a opet, sve u cilju da spreči da se ovakav problem ponovo pojavi pošto očigledno postoji. Sumnjam da se puno klijenata obraća sa željom da, iako oštećeni, pokušaju da ukažu na ozbiljan propust i da na neki način osete da su bar saslušani, a onda je postalo jasno i zašto - dobili smo uz povratnu poruku zakačene pravilnike u kojima piše da možemo da reklamiramo, ali da oni ne snose nikakvu odgovornost. Ponovo šaljemo mejl razočarenja i na njega odgovor nikada nije stigao. Ni rečenica da nam je cilj bio da pokušamo da (iracionalno) zadržimo poslovni odnos, nije pomogla. Okej, poruka je jasna i razumeli smo je. Ostali smo bez vrednih komada odeće, bez usluge, bez novca sa potencijalnim ozbiljnim i neizvesnim ulaganjem da se nekako bar šteta sanira, i bez ljudskog "izvinite". Samo jedan, bilo koji od ovih razloga dovoljan je da više nikada niko kročimo u Pops, a svi zajedno uverili su nas da postoji dobar razlog da pokušamo da ovu priču proširimo što dalje. Jer jedino na taj način, uspećemo da zaštitimo jedni druge od sličnih situacija. Hvala svima koji nam u tome pomognu, baš kao što smo i mi upozoreni na mnoge druge situacije i prevarante na osnovu tuđih katastrofalnih iskustava.
Užasna usluga, naplaćeno mi je duplo pranje i čišćenje.. donet je dres fudbalski i štucne. Nije se skinulo skoro ništa od fleka od trave i zemlje.. Štucne kao da nisu ni oprane. Kod kuće na 40 stepeni da sam oprala bolje bi se skinule fleke!!! Rečeno mi je da neke fleke ne mogu da se skinu, što mi to odmah nisu rekli. Nego moraće duplo pranje uzeli 1200 dinara unapred i ništa nije oprano. Sramno! I još mi je rečeno, čarape možete na 90 stepeni da operete skinule će fleka. Hemijsko čišćenje ne može da opere dres od trave i zemlje?!!!!!
Najgore hemijsko čišćenje koje postoji, da u ovoj državi postoji zakon, vi biste već bili zatvoreni. Unistili ste perjani prsluk mojoj prijateljici koja radi u Ušću i zbog blizine posla, odnela je kod vas i gorko zažalila. Mojoj drugoj prijateljici u vašoj radnji u Zemunu ste uništili dva kompleta od svile i nikada ih više ne može obući, eno čuva ih u ormanu za uspomenu na vas, a meni ste unakazili takođe u Zemunu obuću od teleće kože koja je bila potpuno nova ali je nakon vašeg tretmana neupotrebljiva. Naravno da vam nije palo na pamet da ljudima refundirate novac za uništene stvari, nego ste na sve to čak i unapred naplatili usluge "čišćenja", bolje reći uništavanja odeće. Čoveku jedino ostaje da vas tuži SUD-u i pozove sve ove svedoke da donesu uništene stvari pošto je za vas to izgleda jedini način da platite štetu koju nanesete građanima. NULA OD FIRME! Nadam se da će takvima kao što ste vi i vama slični jednog dana konačno neko stati na put i zaustaviti nekorektno poslovanje! Nestručni ste i ne zaslužujete uopšte da obavljate posao kojim se bavite.
Радно време
Понедељак:08:00AM - 20:00PMУторак:08:00AM - 20:00PMСреда:08:00AM - 20:00PMЧетвртак:08:00AM - 20:00PMПетак:08:00AM - 20:00PMСубота:08:00AM - 15:00PMНедеља:Не ради
Плаћања
Категорије