Адреса Павла Папа 36, Нови Сад 21000, Србија
Телефон +381213411262
Веб сајт http://www.pcklinikans.rs/
Great service! This is a service that can do both simple and complex service. There is soldering under the microscope and much more. My laptop was repaired in 20 minutes!
want to waste time? then this is the place for you!
Great service, even better prices.
Super
Професионално
Uh 😔 Došao sam sa lap topom Dell Vostro, konfiguracije vrednosti 1500 eura, koji mi je glavna poslovna alatka. Prethodni majstor dok mi je ubacivao hard disk dodatni i termalnu pastu, je slomio šarku i rekao da on nema opremu za popravljenje štete. Ovi ljudi su mi pregledali i rekli da nije nikakav problem, i da će to uraditi i da će biti FABRIKA stanje. Rekli su i da je loša termalna pasta stavljena, iako od skoro, i da će morati i to da urade. Rekli su mi da je bolje da im ne kažem ko mi je stavljao to jer ne žele da znaju - dok mi je prethodni majstor pokazao da je stavio svoju nalepnicu od imena servisa, da se zna da je stavljena kvalitetna termalna pasta. To je bila prva CRVENA ZASTAVICA - video sam da mažu oči i glumataju zarad dodatnog utiska i da ne pričaju punu istinu - ali sam imao osecaj da će završiti svoj posao kako treba, nisam tada znao ko drugi može popraviti kućište. Sada znam da su mi stavili dvokomponentni lepak i preko sarki a i preko hladjenja. Nema šanse da se ništa takne više - zacementirano je. U procesu je zacementirano i moje DUGME ZA PALJENJE laptopa i za otisak prsta otkljucavanje. Hvala bogu te mi je bilo uključeno podešavanje “lid on to turn on” pa mogu da ga palim jednostavnim otvaranjem, inače ne znam kako bih ga upalio uopste. Obecavali su mI da će sve ispraviti, ali nisu. Sada vidim da je to bilo i nemoguce sa ovim lepkom zapravo - iako su mi ga jednom zadržali 3 dana dok su ga “skidali”. Rekli su mi da su ponovo naneli lepak i da je ipak opet uhvatio dugme i da drugačije ne može. Znaci 3 dana su mi držali laptop i ništa na njemu nisu radili jer nije ni bilo moguće - samo kako bi priču napravili. Izvozao sam se i izgubio lepo vremena. U nekoliko navrata niti su bili u radnji tokom radnog vremena, niti se javljali na telefon. Rekli su na kraju da će uzeti nov deo kućišta i da će mi ga staviti umesto ovog, i da će mi javiti kad im stigne - sto se evo 4 meseca nije desilo. Rekli su mi da su stavili mnogo bolju termalnu pastu, sto je ispala glupost takodje. Sada sam stavio mx4 i lap top se mnogo manje cuje i manje su mu temperature procesora za više od 10 stepeni - dok su mi oni rekli da je to tako normalno ako ga povezujem na veći monitor. 😑 Svaki put sam častio sa više od 30% od traženog, bilo mi je bitno samo da se uradi dobro i da se ništa ne štedi. Dzaba. Na kraju mi je fabricka baterija završila naduvana kao bumbar, jer hladjenje nije bilo optimalno, sto mi je sada dodatni trošak, i imacu kinesku bateriju koja neće moći ni prici fabrickoj po broju sati rada. Ne volim da dajem lose ocene, ali ako ovo može biti lekcija servisu da preuzmu veću odgovornost za svoje buduce postupke, da se na temelju istine pocnu izražavati a ne jeftinim trikovima, da u posao ubace veći integritet od postojeceg i postanu više odrasli muškarci na koje se okolina može osloniti - onda je ovo moje vreme potrošeno vredelo nečemu. 🛑 Ako ne, onda sam barem tebe koji ovo čitaš, upozorio na potencijalne probleme koji mogu nastati. 🙏
Радно време
Понедељак:10:00AM - 18:00PMУторак:10:00AM - 18:00PMСреда:10:00AM - 18:00PMЧетвртак:10:00AM - 18:00PMПетак:10:00AM - 18:00PMСубота:10:00AM - 16:00PMНедеља:Не ради
Опције услуге
Категорије
Услуге
Пружа услуге у: Нови Сад