KRITERIJUMI ZA DODELU DOP NAGRADE
Društveno odgovorno poslovanje 2010
11. novembar 2010. | 00:00 12:57
Najodrživiji pristup projektu (dugoročnost efekata) i socijalna dimenzija
1. koji socijalni problem rešava projekat,
2. da li i koliko dugoročno rešava problem neke ugrožene grupe: pomoć pri prekvalifikaciji i nalaženju novog posla, dugoročna pomoć zajednici u raznim oblicima, zapošljavanje samohranih majki, održiva pomoć žrtvama nasilja, i sl.
Stepen uključenosti zaposlenih u projekat
1. da li i zaposleni učestvuju u projektu,
2. u kojoj formi i u kojoj meri
Procentualni udeo budžeta kompanije u projektu
(opciona stavka; ukoliko kompanija ne raspolaže tačnim podatkom, ne mora da ga navede)
Bliskost projekta glavnoj delatnosti kompanije
PRIMER: akcenat se stavlja na projekat koji nije uopšte ili nije u najvećoj meri povezan sa osnovnom delatnošću kompanije (kompanija iz oblasti teške industrije bavi se ekološkim projektima, ali i pomaže u izgradnji puteva ili škola u svojoj zajednici; banka daje finansijsku pomoć ili donaciju institucijama kojima je to potrebno, ali se bavi i ekologijom; kompanija koja se bavi trgovinom i distribucijom, ali ima projekat iz oblasti bezbednosti ugroženih grupa, i sl.)
Motiv projekta i razlozi odabira ciljne grupe na koju je projekat usmeren
5. neočekivana i/ili krizna situacija u društvu koja je zahtevala pomoć, i sl.
_____________________________________________________________________________________
Osoba za kontakt: Božidar Andrejić
mobilni telefon: +38166333345
e- mail:
Komentari (0)
Unesite tekst komentara: