emg home
RSS

Tema:   Udruženje osiguravača Srbije

Slavica Đukić-Dejanović: Tržište osiguranja ima veliki potencijal

28. mart 2012. | broj komentara 1

Tržište osiguranja u Srbiji ima veliki potencijal i značajan je izvor za investiranje, što su prepoznale domaće i strane kompanije, izjavila predsednica Skupštine Srbije Slavica Đukić-Dejanović na otvaranju konferencije o razvoju tržišta osiguranja u jugoistočnoj

Rast industrije osiguranja i pored krize

4. januar 2012. | broj komentara 0

Generalni sekretar Udruženja osiguravača Srbije (UOS) Vladan Manić izjavio je da je u 2011. godini kriza pogodila industriju osiguranja u Srbiji, ali da je i pored toga ostvaren rast od tri odsto.

Bez zelenog kartona od danas u 32 zemlje Evrope

1. januar 2012. | broj komentara 0

Vozilima iz Srbije od danas nije potreban "zeleni karton" za 32 zemlje Evrope, izjavio je generalni sekretar Udruzenja osiguravača Srbije (UOS) Vladan Manić.

Osiguravajuće kuće Srbije u evropskom udruženju

21. jun 2011. | broj komentara 0

Udruženje osiguravača Srbije, koje okuplja osiguravajuće kompanije saopštilo je danas da je postalo pridruženi član Evropskog udruženja osiguravača i reosiguravača.

Udruženje osiguravača: Odluke nisu obavezujuće

18. jul 2009. | broj komentara 0

Udruženje osiguravača Srbije saopštilo, povodom prekršajne prijave Komisije za zaštitu konkurencije, da su odluke koje donosi Udruženje preporuke i da nisu obavezujuće za osiguravajuće kuće.

Darko Botić novi predsednik UO Udruženja osiguravača

21. april 2009. | broj komentara 0

Skupština Udruženja osiguravača Srbije izabrala je za novog predsednika svog Upravnog odbora Darka Botića, generalnog direktora osiguravajuće kuće DDOR Novi Sad.

”Kontrolu osiguranja da rade i osiguravači”

23. oktobar 2008. | broj komentara 0

Generalni direktor Delta Generali osiguranja i predsednik Udruženja osiguravača Srbije Nebojša Divljan predložio da se deo kontrole rada osiguravajućih kuća prepusti Udruženju.

Nebojša Divljan: Damping cene vode osiguranja u propast

9. jul 2008. | broj komentara 0

Rešenje je u promeni poslovne strategije, a ne u najjeftinijoj ponudi na tržištu, koja je sada jedini način da se privuku klijenti.

Analize

Predizborna ekonomija

Kupovina poverenja

Broj 617-618

29. mart 2012.