emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 617-618, 29. mart 2012.

Predizborna ekonomija

Kupovina poverenja

Autor: Aleksandra Galić

Niko sa sigurnošću ne može da tvrdi kako će građani glasati na predstojećim izborima, ali stručna javnost je uglavnom jednoglasna: izbore će dobiti oni koji budu uspeli da ubede birače da će baš njihov ekonomski program Srbiju moći da izvuče iz krize. I političke partije su, sudeći prema predizbornim nastupima, toga i te kako svesne. Od nekadašnjih priča o Kosovu i Evropskoj uniji, danas je ekonomija najviše „rabljena“ predizborna tema

Glava ili stomak?

Reč ili novčanik? Vera u obećanja ili pogled na učinjeno? Stoprocentni, sigurni rezultati istraživanja koji će pokazati kako će građani glasati na predstojećim izborima ne postoje, ali stručna javnost je uglavnom jednoglasna: izbore će dobiti oni koji budu uspeli da ubede birače da će baš njihov ekonomski program Srbiju moći da izvuče iz krize. I političke partije su, sudeći prema predizbornim nastupima, toga i te kako svesne.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: