emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 617-618, 29. mart 2012.

Veština ubeđivanja

Autor: Zvonko Popović

„Strast je advokat koji je uvek najubedljiviji. Običan čovek sa strašću u svom glasu će biti ubedljiviji od najobrazovanijeg bez strasti“, Fransoa de la Rošfuko

Svaka liderska uloga uključuje u sebi i zahtev za ubeđivanjem sledbenika da prihvate vaša rešenja, zahtev za ubedljivim prezentovanjem argumenata i držanjem motivacionih govora kojima se sledbenici pokreću u akciju i pomaže im da idu taj ekstrakilometar kojim hodaju pobednici.

Pokretanje ljudi u akciju zahteva veštinu ubeđivanja ili osmišljavanje snažne poruke i njeno prezentovanje na pravi način. Da li je ubeđivanje talenat sa kojim se neki ljudi rađaju ili je to veština koja se može naučiti i izvežbati? Praksa je pokazala da se radi o veštini i da je svako sa manje ili više truda i vremena može usvojiti.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: