Veština ubeđivanja
Autor: Zvonko Popović
„Strast je advokat koji je uvek najubedljiviji. Običan čovek sa strašću u svom glasu će biti ubedljiviji od najobrazovanijeg bez strasti“, Fransoa de la Rošfuko
Svaka liderska uloga uključuje u sebi i zahtev za ubeđivanjem sledbenika da prihvate vaša rešenja, zahtev za ubedljivim prezentovanjem argumenata i držanjem motivacionih govora kojima se sledbenici pokreću u akciju i pomaže im da idu taj ekstrakilometar kojim hodaju pobednici.
Pokretanje ljudi u akciju zahteva veštinu ubeđivanja ili osmišljavanje snažne poruke i njeno prezentovanje na pravi način. Da li je ubeđivanje talenat sa kojim se neki ljudi rađaju ili je to veština koja se može naučiti i izvežbati? Praksa je pokazala da se radi o veštini i da je svako sa manje ili više truda i vremena može usvojiti.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: