emg home
RSS

Tema:   Reklamiranje

SAD: Veb-reklamiranje na drugom mestu po prihodima

15. april 2011. | broj komentara 0

Internet je postao drugi izvor reklamnih prihoda u SAD, posle televizijskih programa, objavila je kompanija Interactive Advertising Bureau u najnovijem izveštaju o prihodima od reklama u 2010.

Google menja sistem za objavljivanje reklama

5. avgust 2010. | broj komentara 0

Veb-pretraživač Google objavio radikalnu promenu reklamnog sistema u Evropi kako bi za više oglašivača otvorio sponzorisane linkove koji se pojavljuju u rezultatima pretraga vezanih za određene marke proizvoda i usluga.

Na tržištu reklama najjača televizija

1. avgust 2010. | broj komentara 0

Uprkos očekivanjima da će oglašavanje na Internetu preuzeti veći deo tržišta reklama u Srbiji, neka veća promena u tom sektoru se još nije dogodila, pokazuju podaci. Televizija i dalje caruje na tom tržištu, a jedan od razloga što je proces usporen je i ekonomska

Reklame za dečji veš uklonjene po preporuci ombudsmana

22. april 2010. | broj komentara 0

Panoi s reklamom za donje rublje za devojčice Extreme Intimo, kompanije Jasmil iz Arilja, uklonjeni su po preporuci kancelarije zaštitnika građana.

Mediji traže olakšice kod oglašavanja

10. april 2009. | broj komentara 0

Predstavnici medija u Srbiji traže hitne promene Zakona o oglašavanju i druge mere Vlade koje bi pomogle u preživljavanju krize.

Smanjenje novinskog oglašavanja, porast televizijskog

23. februar 2009. | broj komentara 0

Pojedini analitičari predviđaju da bi se u 2009. godini prihodi štampanih medija od oglašavanja mogli smanjiti za čak 20 odsto, dok bi njihovi tiraži mogli pasti za 10 odsto, navodi se u istraživanju konsultantsko-revizorske kompanije Deloitte Trendovi u medijima u 2009.

Gradonačelnik ljut zbog reklama

2. februar 2009. | broj komentara 0

Gradonačelnik Rio de Žaneira kritikovao reklamnu kampanju jedne italijanske modne kuće, na kojoj ljudi u uniformi policije Rija grubo hapse i maltretiranju žene.

Istraga o reklamnom sporazumu Yahoo-Google

17. septembar 2008. | broj komentara 0

Evropska komisija, posle SAD, otvorila zvaničnu istragu o reklamnom sporazumu američkih veb-pretraživača Yahooa i Googla, objavljeno u Briselu.

Od reklama 3,7 milijardi

24. jun 2008. | broj komentara 0

Gotovo polovina budžeta oglašivača, namenjenog masovnim medijima, završila je prošle godine u TV „Pinku"! Hrvatski etar i filmski studio od strateškog su značaja za Mitrovićevu Kompaniju.

Yahoo i Google postigli dogovor oko oglašavanja

13. jun 2008. | broj komentara 0

Američki Internet gigant Yahoo je saopštio da je s rivalskom kompanijom Google postigao dogovor da na svojim stranama za pretraživanje emituje neke Googleove reklame.

Reklamiranjem do nezdrave hrane

13. mart 2008. | broj komentara 0

Kampanjom za zaustavljanje reklamiranja hrane koja za decu nije zdrava biće obeležen 15. mart – Svetski dan prava potrošača, u čiju je aktivnost i ove godine uključen Pokret za zaštitu potrošača Beograd.

Optima Telekom i H1 protiv nove reklamne kampanje HT-a

22. februar 2008. | broj komentara 0

Hrvatski telekom emitovao spot u kome glavni akter tera psa na prodajnog agenta alternativnog operatera, i time je započeo prljavu kampanju, kažu u Optima telekomu.

Za oglašavanje u štampi 38 miliona evra u 2007.

13. februar 2008. | broj komentara 0

Tržište oglašavanja u štampanim medijima u Srbiji raste 20 do 30 odsto godišnje i u 2007. je dostiglo 38 miliona evra, kažu stručnjaci.

Analize

Kuda "carinski rat na Kosovu" vodi Srbiju

Povratak u prošlost

Broj 585-586

04. avgust 2011.