Istraga o reklamnom sporazumu Yahoo-Google
17. septembar 2008. | 07:14
Izvor: Tanjug
Grad: Njujork
Evropska komisija, posle SAD, otvorila zvaničnu istragu o reklamnom sporazumu američkih veb-pretraživača Yahooa i Googla, objavljeno u Briselu.
Portparol EK Džonatan Tod kaže kako treba utvrditi da li to partnerstvo ugrožava konkurenciju u evropskom privrednom prostoru.
Portparol Googla Vilijam Ečikson je izjavio da taj sporazum neće imati veći uticaj u Evropi jer je ograničen na američke sajtove dve kompanije. "Sarađivaćemo sa EK i ubeđeni smo da će ona doći do istog zaključka", dodao je on.
Google i Yahoo su u junu potpisali reklamni sporazum kojim se Googlu dozvoljava da objavljuje reklame na Yahoovim veb-sajtovima. Google procenjuje da će od tog sporazuma moći da se ostvaruje godišnje 800 miliona dolara prihoda.
Komentari (0)
Unesite tekst komentara: