Reklamne agencije za savez Microsoft-Yahoo
22. oktobar 2009. | 10:24
Izvor: Tanjug
Grad: Njujork
Giganti na tržištu reklama Publicis, Omnicom, WPP i Interpublic traže od pravosuđa SAD da što pre odobri partnerstvo Microsofta, najveće svetske softverske kompanije, i Yahooa, jednog od glavnih Internet-pretraživača, kako bi ozdravila konkurencija na tržištu veb-pretraživača.
Oni su upozorili da bi drugo moguće partnersto, između Microsofta i pretraživača Googlea, dovelo gotovo do monopola na tržištu.
U septembru, Googl je imao 64,9 odsto tržišta veb-pretraživača u SAD, Yahoo 18,8 odsto, a Microsoft, preko svog pretraživača Bing, 9,4 odsto.
Partnerstvo Microsofta i Yahooa, najavljeno u julu, predviđa da Microsoft preuzme pretrage preko Yahooa, dok će se Yahoo baviti uspostavljanjem veza širom sveta sa oglašivačima reklama na vebu za obe kompanije.
Komentari (0)
Unesite tekst komentara: