Reklame za dečji veš uklonjene po preporuci ombudsmana
22. april 2010. | 14:26
Izvor: Emg.rs
Panoi s reklamom za donje rublje za devojčice Extreme Intimo, kompanije Jasmil iz Arilja, uklonjeni su po preporuci kancelarije zaštitnika građana.
U kancelariji podsećaju da oglasna poruka ne sme da izazove nepristojnu asocijaciju, niti da ima potencijal da osobu mlađu od 16 godina dovede u vezu sa seksualnošću. Zamenica zaštitnika građana za prava deteta Tamara Lukšić-Orlandić pozdravila je društveno odgovoran postupak proizvođača rublja koji je uklonio svoje reklame, kaže se u saopštenju kancelarije.
"Zakon o oglašavanju zabranjuje i da se u poruci namenjenoj deci sugeriše korišćenje opasnih stvari, kakve su naprimer električni uređaji u domaćinstvu. Nije primereno ni stereotipno predstavljanje, na primer devojčice kao male kuvarice, a dečaka kao majstora, a da to nije u vezi s predmetom reklamiranja", navodi se u saopštenju.
Komentari (0)
Unesite tekst komentara: