Srbija mora da izgradi svoj identitet za hotelsku industriju
22. jun 2010. | 18:01
Izvor: Tanjug
Srbija mora na bolji način da izgradi svoj identitet kako bi iskoristila potencijale za hotelsku industriju, ocenjeno je danas na Međunarodnom sajmu investicija i razvoja nekretnina REBEC 2010, koji se održava u Beogradu od 21. do 23. juna.
Autorka elektronske platforme Mirjane Prljević je kazala da je ideja da se razvije "on lajn" baza koja nudi konkretne predloge za unapređenje saradnje Srbije i drugih zemalja.
Zahvaljući toj platformi na jednom mestu mogu se dobiti konsalting usluge za bilo koju vrstu projekta, od toga kakve su olakšice u određenom region ili kakvo je radno vreme ustanovljeno na nekoj opštini.
Potpredsednik kompanije WATG iz Londona Džon Eliot je naveo da je Novi Zeland napravio zanimljiv koncept tako što svojim turistima nudi obilazak zemlje sa kamp prikolicama.
On kaže da ovaj način turizma pruža veliku slobodu turistima u obilasku i da je veoma jeftin, što je u vreme krize jako bitno.
REBEC se u Beogradu održava po treći put, a na izložbi koja je priređena u hotelu Kontinental, izloženi su radovi 33 srpskih arhitekata koji rade na teritoriji Srbije i u dijaspori.
Ta sajamsko - konferencijska manifestacija je nastala 2008. godine, po ugledu na najpoznatije sajmove nekretnina u svetu - MIPIM I MAPIC u Kanu, EXPO Real u Minhenu i drugi.
Cilj REBEC-a je postavljanje platforme za prikupljanje informacija, umrežavanje stručnjaka i investitora, privlačenje stranih fondova i predstavljanje potencijala razvoja tržišta nekretnina u Srbiji.
Komentari (0)
Unesite tekst komentara: