27. decembar 2010. | 0
Građani Beograda ocenjuju da Srbija ide u lošem pravcu, ali da Beograd napreduje, pokazali su rezultati istraživanja agencije za istraživanje javnog mnjenja Tim Ipsos Strategic marketing.
23. septembar 2010. | 1
Lider socijalista Ivica Dačić ne isključuje mogućnost koalicije sa DS i SNS posle narednih izbora. „O tome do sada nije bilo reči - ali, ako nema drugih mogućnosti, i to je otvorena opcija”, kazao je juče Dačić za „Blic”.
2. februar 2010. | 0
Grawe osiguranje je najpoznatije u segmentu osiguranja života, jer četvrtina građana Srbije odnosno oko dva miliona ljudi zna da ta kompanija posluje na domaćem tržištu, pokazuju rezultati istraživanja marketinške agencije Ipsos – Strategic marketing.
2. decembar 2009. | 0
Više od dve trećine građana Srbije smatra da političari utiču na rad policije, pokazalo je danas objavljeno istraživanje agencije za istraživanje javnog mnenja Stategic marketing.
28. jul 2009. | 0
Najslušaniji i najomiljeniji radio u Beogradu je B92, a u Vojvodini i centralnoj Srbiji Radio S, koji prednjači i po minutaži slušanosti, dok gledanost lokalnih i domaćih kablovskih televizija opada na račun inostranih programa, saopšteno danas na konferenciji Američke
1. jun 2009. | 0
Gotovo polovina šesnaestogodišnjaka probala je cigaretu, njih devet od deset pilo je alkohol barem jednom, a 42 odsto se dotad u životu barem jednom napilo, pokazuju rezultati istraživanja koje su sproveli Ministarstvo zdravlja, Institut za javno zdravlje Batut i agencija
18. maj 2009. | 0
Građani Srbije u velikoj većini osuđuju diskriminaciju kao negativnu pojavu i smatraju da su Romi najdiskriminsanija grupa u Srbiji, ali te iste Rome ne bi voleli da imaju za šefove i da ih vide kao učitelje svoje dece.
2. april 2009. | 0
Oko 65 odsto građana Srbije smatra da će kriza uticati na pad standarda, 58 odsto veruje da bi Vlada mogla da utiče na lakše prevazilaženje krize ali pritom 72 odsto reprezentativnog uzorka smatra da komunikacija na relaciji građani-Vlada ne postoji i da građani uopšte i
26. februar 2009. | 0
U Srbiji je dve trećine stanovnika zadovoljno svojim seksualnim životom, a stepen zadovoljstva opada sa svakom decenijom života u proseku 10 odsto, pokazalo istraživanje farmaceutske kompanije Bayer.
31. decembar 2008. | 0
Više od 50 odsto građana Srbije smatra da će svetska ekonomska kriza u velikoj meri uticati na životni standard u Srbiji, pokazuje decembarsko istraživanje Strategic Marketinga. Da će kriza u manjoj meri uticati na standard misli 39 odsto ispitanika.
23. decembar 2008. | 0
Francuska Kompanija za istraživanje tržišta Ipsos preuzela je 60 odsto srpskog Stratedžik marketinga, saopšteno je danas.
4. decembar 2008. | 0
Svetska finansijska kriza ojačala je poverenje građana Srbije u domaće banke koje, zbog lošeg iskustva u prošlosti, i dalje nije veliko jer samo 18 odsto građana štedi u banci dok 82 odsto ne poverava novac finansijskim institucijama.
5. maj 2008. | 0
Srpska radikalna stranka (SRS) je na prvom mestu sa 33,2 odsto podrške, a koalicija Za evropsku Srbiju sa 31,5 odsto na drugom mestu, pokazuje najnovije istraživanje rejtinga stranaka agencije Strategic marketing. Većina građana za SSP.
30. april 2008. | 0
Velika većina građana Srbije podržava potpisivanje Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju sa Evropskom unijom, mada se procenti smanjuju ako se doda neka argumentacija u korist ili protiv potpisa, pokazalo je najnovije istraživanje javnog mnenja agencije Statedžik
28. mart 2008. | 0
Agencija za istraživanje tržišta i javnog mnjenja Strategic Marketing predstavila je novi proizvod Brandpuls za dubinsko i kvalitetnije ispitivanje tržišta namenjeno marketinškim agencijama, oglašivačima i medijima.
27. mart 2008. | 0
Predviđanja potencijalnih izbornih rezultata su zasad, jedino poznata marketinškim agencijama koje gotovo svakodnevno istražuju raspoloženje birača po narudžbini stranaka koje insistiraju da te informacije ne budu dostupne, piše Danas.
30. januar 2008. | 0
Predsednički kandidat Demokratske stranke Boris Tadić je u blagoj prednosti nad kandidatom Srpske radikalne stranke Tomislavom Nikolićem, za oko 100.000. Strategic Marketing: 75 posto građana za ulazak u EU.
30. decembar 2010.