
Jelena Filipović, autorka knjige "Mali kupci, veliko tržište"
Deca vole poznate brendove
Autor: Vesna Lapčić
Foto: Saša Čolić
Najmlađi najviše kupuju slatkiše i igračke, dok starija deca pazare odeću i obuću. Oni vole da gledaju reklame, ali samo zabavne, vesele, humoristične u kojima se pojavljuju njihovi vršnjaci. Ostaju verni potrošači onim brendovima koje su voleli u detinjstvu
Deca najviše novca troše na slatkiše i hranu.
Pri vrhu liste kod mlađih su i igračke, a za one od 12 do 14 godina, prioritet postaju odeća i obuća. Devojčice više kupuju odeću i takozvane kulturne proizvode poput knjiga, diskova, a dečaci sportske rekvizite i video-igrice“, kaže u intervjuu za Preduzeće Jelena Filipović, autorka knjige „Mali kupci, veliko tržište“.
Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: