emg home
RSS
Preduzeće

Preduzeće, Broj 90, 15. novembar 2010.

Jelena Filipović, autorka knjige "Mali kupci, veliko tržište"

Deca vole poznate brendove

Autor: Vesna Lapčić

Foto: Saša Čolić

Najmlađi najviše kupuju slatkiše i igračke, dok starija deca pazare odeću i obuću. Oni vole da gledaju reklame, ali samo zabavne, vesele, humoristične u kojima se pojavljuju njihovi vršnjaci. Ostaju verni potrošači onim brendovima koje su voleli u detinjstvu

Deca najviše novca troše na slatkiše i hranu.

Pri vrhu liste kod mlađih su i igračke, a za one od 12 do 14 godina, prioritet postaju odeća i obuća. Devojčice više kupuju odeću i takozvane kulturne proizvode poput knjiga, diskova, a dečaci sportske rekvizite i video-igrice“, kaže u intervjuu za Preduzeće Jelena Filipović, autorka knjige „Mali kupci, veliko tržište“.


Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: