Usluge elektronskog bankarstva građanima štede vreme
13. april 2011. | 13:11
Izvor: Tanjug
Bankarski sektor u Srbiji je prvi počeo da hvata korak sa svetom i zahvaljujući tome građani imaju mogućnost da koriste napredne usluge elektronskog bankarstva koje im štede vreme, izjavila državna sekretarka za digitalnu agendu u Ministarstvu za kulturu, informisanje i informatičko društvo Jasna Matić.
Jasna Matić je na otvaranju konferencije posvećene bankarskim tehnologijama Tehnobenk 2011. kazala da se uvođenjem elektronskog poslovanja građani navikavaju na mogućnost da svoje poslove obavljaju preko Interneta, čime izbegavaju čekanje u redovima i gubljenje vremena.
Prema njenim rečima, trend u celom svetu je da Internet i svetsko umrežavanje menja biznis, modele koji sada posluju na globalnom tržištu. "Na tom tržištu preduzetnici bi trebalo da nađu svoje mesto, kupce s kojima će graditi odnos lojalnosti, ali i sistem logistike, odnosno dostave i naplate", objasnila je ona.
Ona je dodala da će Ministarstvo u cilju popularizovanja ove vrste poslovanja u Srbiji napraviti dva priručnika, "Šta kupiti na Internetu" i "Kako biti preduzetnik na Internetu".
Generalna direktorka platnog sistema Narodne banke Srbije Snežana Zeković je kazala da se finansijski sistem ubrzano razvija u Srbiji. "Svakodnevno se srećemo sa uvođenjem novih bankarskih proizvoda i usluga kako bi se uspostavio što bolji odnos s klijentima. Efikasnost i sigurnost korišćenja instrumenata plaćanja i platnih servisa su od posebnog interesa za centralnu banku jer se time sprečavaju zloupotrebe, čuva poverenje u nacionalnu valutu i obezbeđuje finansijska stabilnost", navela je ona.
Komentari (0)
Unesite tekst komentara: