emg home
RSS
Bankar magazin

Bankar magazin, Broj 47-48, 01. novembar 2010.

Produktivnost "radnika znanja"

Kako raste pamet

Autor: Stevan Veljović

U 21. veku, koji počiva na znanju, kompanije se znatno brže menjaju, a ključnu ulogu imaju “radnici znanja” koji treba da pomeraju standarde, teže inovaciji, stalno se usavršavaju i znanje dele sa kolegama. Danas nema menadžera koji nije svestan da bez novog znanja ne može da poboljša proizvod i uslugu, ali malo ko zna odgovor na pitanje kako se povećava produktivnost onih koji to znanje stvaraju

“Najvažniji i zapravo jedini jedinstveni doprinos menadžmenta u dvadesetom veku bilo je dramatično povećanje produktivnosti radnika u proizvodnji. U XXI veku, najveći doprinos menadžmenta će biti u povećanju produktivnosti zaposlenih čiji se rad zasniva na znanju“.

Piter Draker, jedan od najpoznatijih autora iz oblasti menadžmenta je još 1959. upotrebio izraz “radnici znanja” (knowledge workers) i predvideo da će, u jednom trenutku, ključno pitanje konkurentnosti biti sposobnost kompanija da stvore i upotrebe znanje, ne samo da proizvedu neku robu.


Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: