Produktivnost "radnika znanja"
Kako raste pamet
Autor: Stevan Veljović
U 21. veku, koji počiva na znanju, kompanije se znatno brže menjaju, a ključnu ulogu imaju “radnici znanja” koji treba da pomeraju standarde, teže inovaciji, stalno se usavršavaju i znanje dele sa kolegama. Danas nema menadžera koji nije svestan da bez novog znanja ne može da poboljša proizvod i uslugu, ali malo ko zna odgovor na pitanje kako se povećava produktivnost onih koji to znanje stvaraju
“Najvažniji i zapravo jedini jedinstveni doprinos menadžmenta u dvadesetom veku bilo je dramatično povećanje produktivnosti radnika u proizvodnji. U XXI veku, najveći doprinos menadžmenta će biti u povećanju produktivnosti zaposlenih čiji se rad zasniva na znanju“.
Piter Draker, jedan od najpoznatijih autora iz oblasti menadžmenta je još 1959. upotrebio izraz “radnici znanja” (knowledge workers) i predvideo da će, u jednom trenutku, ključno pitanje konkurentnosti biti sposobnost kompanija da stvore i upotrebe znanje, ne samo da proizvedu neku robu.
Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: