Smeh i produktivnost
Zabavi pa vladaj
Autor: Stevan Veljović
Među svetskim kompanijama, zabava se sve češće prepoznaje kao menadžerska alatka, koja će motivisati radnike, učiniti ih produktivnijim i zadržati ih duže u firmi. Jedino što kvari tu idilu je to što ona, kad postane deo korporativne strategije, može da preraste u svoju suprotnost, upozoravaju kritičari
Zaposleni u NN firmi dolazi na posao, a na ulazu ga čekaju crveni tepih, reflektori i reporteri koji se utrkuju da ga fotografišu.
Dok je još uvek zaslepljen blicevima, uručuju mu repliku filmskog Oskara, a njegove (ili njene) fotografije krase zidove u holu kompanije. Poruka je jasna – dobitnik je zvezda firme i ona ga tako i tretira.
Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: