emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 563, 03. mart 2011.

Kako se finansira Beogradski festival igre

Večito presabiranje

Autor: Dragana Nikoletić

Šira javnost uglavnom podrazumeva da velike kulturne manifestacije nemaju nikakvih problema sa novcem, jer realizaciju njihovih ambicioznih programa potpisuje dugačak spisak sponzora, a redovno „ulete“ i grad i država. Istina je, međutim, malo drugačija

Aji Jung, osnivaču i direktorki Festivala, predsednici nacionalnog komiteta Međunarodnog saveta za igru pri UNESCO-u, balerini, koreografu i svetskoj dami, svake godine se, tako, dešava isto: nakon serije ozbiljnih sastanaka i uzajamnih obećanja, razmene predloga ugovora, apliciranja logotipa na festivalske materijale, često sledi „onaj neprijatan razgovor u kome je sagovorniku veoma žao... i veruje da će više sreće biti naredne godine“.

Iako ponekad gubi strpljenje, Aja Jung ovakvu prevrtljivost prihvata kao „deo folklora“. „Reč je za mnoge ljude u Srbiji neobavezujuća forma“, definiše poznati lokalni običaj.


Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: