emg home

RSS

Pokrenuta kampanja Srbija ima kvalitet

01. septembar 2011. | 15:28

Izvor: Tanjug

Kampanja "Srbija ima kvalitet" pokrenuta je danas sa ciljem podsticanja proizvodnje u Srbiji i ulaganja u unapređenje kvaliteta proizvoda i procesa proizvodnje.

Ciljevi kampanje, koju su pokrenuli Udruženje "Moja Srbija" i Privredna komora Beograda, jesu i stvaranje poverenja građana u domaće proizvode i kompanije, objašnjavanje građanima razlike u pojmovima "domaći proizvod" i "domaće vlasništvo".

Jedan od važnih ciljeva je i promovisanje kvalitetnih domacih proizvoda i brendova, kao i turističkih potencijala u Srbiji.

Prema rečima Uroša Delića iz "Moje Srbije" , u okviru kampanje će biti emitovano vise od 2.000 TV spotova, a aktivisti ce obići 22 grada u Srbiji i besplatno podeliti 100.000 primeraka tog magazina.

Tom prilikom će razgovarati sa nekoliko desetina hiljada ljudi, a sredinom decembra će na osnovu glasova potrošača, najomiljenijim proizvodima i brendovima u Srbiji, biti dodeljena priznanja "Moj izbor 2011."

Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Teme: Trgovina, Brendovi


Unesite tekst komentara:

<<

07. novembar - 13. novembar 2011.

>>

Povezani naslovi

  • Radna grupa STO-a odobrila prijem Rusije

    10. novembar 2011. 14:11 |

  • Tadić večerao s predstavnicima Delhaizea

    09. novembar 2011. 14:11 |

  • Janković: Odlučeno o prodaji Merkatora Agrokoru

    02. novembar 2011. 14:11 |