Stručnjaci: Moguća Internet-inflacija
06. septembar 2011. | 13:00
Izvor: Emg.rs
Političke partije predstojeću političku kampanju mogu da pretvore u jednosmerno bombardovanje informacijama na društenim mrežama, a trenutno ih ne koriste u skladu s mogućnostima tog medija, izjavio redstavnik Uprave za digitalnu agendu Slobodan Marković.
On je na okruglom stolu "Moć društvenih mreža" u Privrednoj komori Srbije rekao da su mnoge političke partije otvorile naloge na društvenim mrežama i da to koriste kao tablu za saopštenja. "Političke partije ne koriste društvene mreže u skladu s mogućnostima tog medija", kazao je Marković i dodao da su društvene mreže namenjene dvosmernoj komunikaciji.
Predstavnik Nacionalnog registra Internet-domena Oliver Subotić naveo je da je na društvenim mrežama ogroman broj podataka i da će skoro doći vreme kad podatke neće biti moguće lako naći. "Ono što može da se desi je da usled velike količine nekontrolisanih informacija na društvenim mrežama dođe do 'Internet-inflacije', gde će se teže dolaziti do željenih podataka", rekao je on.
Direktor preduzeća za informatički inženjering i trgovinu Inet Vojislav Rodić je istakao značaj poslovnog korišćenja društvenih mreža i dodao da je na poslovnim subjektima da nađu način kako da se pravilno uključe. "Kompanije treba da nauče kako da komuniciraju s korisnicima preko društvenih mreza", kazao je on i dodao da preduzeća treba da se usmere prvo na postojeće korisnike.
Komentari (0)
Unesite tekst komentara: