Mediji treba da koriste nove komunikacije
28. septembar 2011. | 13:10
Izvor: Beta
Mediji moraju da budu spremni za brz razvoj globalnih komunikacija i da aktivnije koriste nove oblike komunikacije, izjavila državna sekretarka za digitalnu agendu Jasna Matić.
Obraćajući se preko video-linka učesnicima skupa Samit novih medija, Digitalna agenda, ona je rekla da je Internet poslednjih godina postao glavno sredstvo informisanja i komunikacija i da srpski mediji za to moraju da se pripreme. "Novi mediji su fenomen koji je promenio naše živote u poslednjih nekoliko godina i u svim oblastima se elektronska komunikacija nameće kao prioritet", kazala je ona.
Jasna Matić je rekla da je to fenomen u kom Srbija učestvuje i da je među zemljama u kojima se na to više polaže pažnja.
Direktor Republičke agencije za telekomunikacije Milan Janković je kazao da Srbija, prema planu, 4. aprila 2012. treba da pređe na digitalno emitovanje TV-signala. On je rekao da će problem kod digitalizacije biti veliki broj TV i radio stanica i naveo da Srbija, posle digitalizacije, treba da ima 32-48 TV stanica i 12-16 radio stanica.
Janković je dodao da je predviđeno da digitalnim signalom bude pokriveno 90 odsto stanovništva Srbije.
Komentari (0)
Unesite tekst komentara: