emg home
RSS

Jat u Beč poslao avion koji ne može da sleti po magli

17. januar 2011. | 13:06 13:11

Izvor: Emg.rs

Avion kojim je bivši guverner Narodne banke Srbije trebalo da sleti u Beč, idući na konferenciju Juromani, koja počinje sutra, vratio se u Beograd jer nije opremljen uređajima za sletanje po magli. Jat poslao avion tipa ATR, koji ne može da sleće po magli, aiako je iz Beča poslato upozorenje o magli.

Avion Jat Airwaysa YU 314 krenuo je na put sa sat vremena zakašnjenja jer je posada obaveštena da je u Beču magla. Jat je na put poslao avion koji nije opremljen uređajima za sletanje po magli. Avio je sat vremena kružio iznad Beča, a zatim se vratio u Beograd.

Avioni drugih avio-kompanija sleteli su u Beč.

Jelašić je i prošle godine imao problema sa avionom pri putovanju u Beč, na istu konferenciju.

Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Teme: Avio-saobraćaj

Ličnosti: Radovan Jelašić

Institucije: Juromani


Unesite tekst komentara:

18. januar 2011. 11:28:09

| blek

1

Koliko god postujem gosp. Jelasica, on vise nije guverner narodne banke i radi za jednu privatnu kompaniju. To sto nije uspeo da dodje u Bec na vreme je iskljuciv njegov licni problem i problem njegove kompanije. Ne shvatam gde je tu "javni interes" da bi se clanak time bavio.

19. januar 2011. 10:35:54

| Boris VDSAG

1

Nije tacno da avion ATR ne moze sleteti po magli. Magla je vidljivost ispod 1000 m a avion ATR ima kategoriju 2. i moze da sleti sa vidljivoscu od 350m .Ova kategorija je uobicajene za sve avione predvidjene za regionalni saobracaj .Avioni za srenje liniski saobracaj kao sto je Boeing 737 mogu da slete na vidljivost od 200m jer imaju kategoriju 3. .Vidljivost u Becu je ocigledno nepredvidjeno pala pa je pilot odustao od prilaza jer je vidljivost bila ispod minimuma .
Vest je mogla i ovako da glasi . Nasa nacionalna aviokompanija zbog iznenadne promene vremena u Becu nije mogla da sleti ali je organizovala dodatni let sa vecim i opremljenijim avionom da bi putnici stigli na svoje odrediste .Za razliku od vise desetina otkazanih letova, tokom novogodisnjih praznika stranih prevozioca ,JAT je svakodnevno leteo i cak prevozio putnike stranih kompanija prema Beogradu. Ovaj primer kao i dogadjaji u bliskoj proslosti potvrdjuju da Srbiji treba nacionalna aviokompanija.
Bez obzira ko je putnik bitna je bezbednost a ne dali ce Jelasic stici u Bec na vreme.

<<

24. oktobar - 30. oktobar 2011.

>>

Povezani naslovi