Indijski "nano" unosi revoluciju u autoindustriju
03. april 2009. | 14:25
Izvor: Tanjug
Grad: Nju Delhi
Indijska kompanija Tata, konstruktor "narodnog automobila" nazvanog "nano" , veruje da će se proizvodnja tog vozila isplatiti uprkos izuzetno niskoj ceni od 2.000 dolara, dok agencije izveštavaju da u Indiji nije odavno vladala tako dobra atmosfera uoči lansiranja nekog novog proizvoda.
Novi automobil ima benzinski motor od 624 kubika i 35 konjskih snaga, a predstavljen je kao početak drustveno-ekonomske revolucije u Indiji.
Direktor kompanije "Tata motors", Ratan Tata, kaže da je upravo to bila njegova ideja kada je zamislio taj automobi, koji je lansiran prošle sedmice.
Narudžbine za "nano" će početi da se primaju od 9. aprila, u salonima i preko interneta, a očekuje se da će potražnja daleko premašiti ponudu. Prvi kupci izvlačiće se žrebom, zbog toga što porudžbine pevazilaze sva očekivanja.
"On nije stvoren da bi bio najjeftiniji auto. Stvoren je da bude auto koji će moći da kupe obični građani Indije, oni koji to ranije nisu mogli. Nadam se da ćemo to i ostvariti," rekao je Tata, prenosi "Glas Amerike" (VOA).
Komentari (0)
Unesite tekst komentara: