emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 523, 27. maj 2010.

Modni dizajneri i industrija

Beg u komercijalu

Autor: Snežana Krivokapić

Dok kompanije koje proizvode deterdžent, kolače ili kafu sve češće koriste modne dizajnere kako bi popularizovale novi brend, što je promocija na obostranu korist, kreatori i proizvođači iz tekstilne industrije imaju sporadičnu saradnju i malo je izgleda da će se tu išta promeniti

Kreatorka Ana Ljubinković predstavila je u martu novu kolekciju inspirisanu tečnim Henkelovim deterdžentom Perwoll.

Manje od mesec dana potom i Zvonko Marković, jedan od najpopularnijih domaćih kreatora haljina za estradu, dizajnirao je šolje za kafu Jacobs. Oni za Ekonom:east kažu da su ih angažovale kompanije koje imaju sličan oblik promocije brenda na globalnom ili regionalnom nivou. Da bi proizvod bio prepoznatljiv i primamljiv na određenom tržištu, izabrana su domaća, poznata lica.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: