Modni dizajneri i industrija
Beg u komercijalu
Autor: Snežana Krivokapić
Dok kompanije koje proizvode deterdžent, kolače ili kafu sve češće koriste modne dizajnere kako bi popularizovale novi brend, što je promocija na obostranu korist, kreatori i proizvođači iz tekstilne industrije imaju sporadičnu saradnju i malo je izgleda da će se tu išta promeniti
Kreatorka Ana Ljubinković predstavila je u martu novu kolekciju inspirisanu tečnim Henkelovim deterdžentom Perwoll.
Manje od mesec dana potom i Zvonko Marković, jedan od najpopularnijih domaćih kreatora haljina za estradu, dizajnirao je šolje za kafu Jacobs. Oni za Ekonom:east kažu da su ih angažovale kompanije koje imaju sličan oblik promocije brenda na globalnom ili regionalnom nivou. Da bi proizvod bio prepoznatljiv i primamljiv na određenom tržištu, izabrana su domaća, poznata lica.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: