emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 546, 04. novembar 2010.

Zadovoljan kupac se uvek vraća

Autor: Vesna Lapčić

Stipe Lovreta, Goran Petković, Bari Berman, Saša Veljković, Jakov Crnković i Zoran Bogetić, Menadžment odnosa sa kupcima, Data status i Ekonomski fakultet, Beograd, 2010, strana 465

U svetu u kom su oštra konkurencija i borba za svakog potrošača realnost, doduše u Srbiji još ne u velikoj meri, preduslov opstanka kompanija i njihovog razvoja je stalno praćenje odnosa s kupcima.

Uljuljkani raznim tržišnim zaštitama i nedovoljnom prisutnošću stranog kapitala, domaće kompanije još nedovoljno pažnje posvećuju kupcima, koje u razvijenim ekonomijama uzimaju za najvredniju „imovinu“.


Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: