Zadovoljan kupac se uvek vraća
Autor: Vesna Lapčić
Stipe Lovreta, Goran Petković, Bari Berman, Saša Veljković, Jakov Crnković i Zoran Bogetić, Menadžment odnosa sa kupcima, Data status i Ekonomski fakultet, Beograd, 2010, strana 465
U svetu u kom su oštra konkurencija i borba za svakog potrošača realnost, doduše u Srbiji još ne u velikoj meri, preduslov opstanka kompanija i njihovog razvoja je stalno praćenje odnosa s kupcima.
Uljuljkani raznim tržišnim zaštitama i nedovoljnom prisutnošću stranog kapitala, domaće kompanije još nedovoljno pažnje posvećuju kupcima, koje u razvijenim ekonomijama uzimaju za najvredniju „imovinu“.
Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.Objavi:
Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: