emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 577, 09. jun 2011.

Najvredniji brendovi u Srbiji

Vladari u patikama

Autor: Vesna Lapčić

Srbija se može suprotstaviti inostranim brendovima pre svega u oblasti konditorske industrije, sokova i pića. Najjači brendovi su, ipak, iz oblasti sporta, umetnosti i dizajna. Prvih 100 brendova u svetu prvi put su, prošle godine, dostigli vrednost od dva biliona dolara. Od prvih deset najvrednijih na toj listi, četiri posluju i u Srbiji

Jedan lokalni apotekar doneo je 8. maja 1886. sirup soka koji je proizveo tog dana na testiranje u Džejkobs apoteku.

Rezultati su bili odlični, a pravi ukus dobio je dodavanjem gazirane vode. Pre nego što je počeo da prodaje novi osvežavajući napitak znao je da treba da pažljivo osmisli ime. Razmišljao je koje ime i dizajn bi dobro izgledali na reklami. A onda je ručno naslikan znak na voštanom platnu osvanuo na tendama prodavnica uz predlog „probajte“ i štampan je oglas u dnevnom listu The Atlanta Journal.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: