emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 577, 09. jun 2011.

Internet i e-trgovina, šansa za promociju preduzetnika

Trg globalnog sela

Autor: Darko Mandić

Domaća preduzeća, a naročito preduzetničke radnje i mala i srednja preduzeća svoje virtuelne prezentacije shvataju olako, a rezultat toga su sajtovi sa oskudnim sadržajem i neažuriranim informacijama

Potencijal e-trgovine u Srbiji je slabo iskorišćen.

Manje od petine preduzeća koristi prilike koje trgovina na internetu pruža. Udeo internet-marketinga je na nivou od samo tri odsto u ukupnom, dok je u Velikoj Britaniji čak 20 odsto. Domaća preduzeća, a naročito preduzetničke radnje i mala preduzeća svoje internet-prezentacije shvataju olako, a rezultat toga su sajtovi sa oskudnim sadržajem i neažuriranim informacijama.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: