Internet i e-trgovina, šansa za promociju preduzetnika
Trg globalnog sela
Autor: Darko Mandić
Domaća preduzeća, a naročito preduzetničke radnje i mala i srednja preduzeća svoje virtuelne prezentacije shvataju olako, a rezultat toga su sajtovi sa oskudnim sadržajem i neažuriranim informacijama
Potencijal e-trgovine u Srbiji je slabo iskorišćen.
Manje od petine preduzeća koristi prilike koje trgovina na internetu pruža. Udeo internet-marketinga je na nivou od samo tri odsto u ukupnom, dok je u Velikoj Britaniji čak 20 odsto. Domaća preduzeća, a naročito preduzetničke radnje i mala preduzeća svoje internet-prezentacije shvataju olako, a rezultat toga su sajtovi sa oskudnim sadržajem i neažuriranim informacijama.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.Objavi:
Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: