Samoregulativa oglašavanja u Srbiji
Sam svoj sudija
Autor: Vesna Lapčić
Potrošači se najčešće žale da su određenom reklamom obmanuti. Kodeks o oglašavanju koji bi trebalo početkom naredne godine da usvoje kompanije, agencije i mediji, trebalo bi da spreči razne oglasne zloupotrebe
Zloupotreba dece, ruganje siromašnima, promovisanje materijalnih vrednosti samo su neki komentari koje je nedavno izazvala reklama jedne domaće banke.
Uobičajeno je da žene u dubokim dekolteima i sa velikim grudima reklamiraju pivo, obnaženih nogu mame potrošače da kupe automobilske gume, a seksi pozama i čitav automobil. Na neke reklame javnost zaista burno reaguje, a štetu trpe i oglašivači i agencije koje su ih kreirale, kao i mediji koji ih emituju.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.Objavi:
Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: