emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 583-584, 21. jul 2011.

Samoregulativa oglašavanja u Srbiji

Sam svoj sudija

Autor: Vesna Lapčić

Potrošači se najčešće žale da su određenom reklamom obmanuti. Kodeks o oglašavanju koji bi trebalo početkom naredne godine da usvoje kompanije, agencije i mediji, trebalo bi da spreči razne oglasne zloupotrebe

Zloupotreba dece, ruganje siromašnima, promovisanje materijalnih vrednosti samo su neki komentari koje je nedavno izazvala reklama jedne domaće banke.

Uobičajeno je da žene u dubokim dekolteima i sa velikim grudima reklamiraju pivo, obnaženih nogu mame potrošače da kupe automobilske gume, a seksi pozama i čitav automobil. Na neke reklame javnost zaista burno reaguje, a štetu trpe i oglašivači i agencije koje su ih kreirale, kao i mediji koji ih emituju.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: