Maloprodajni lanci u regionu
Polarizacija kupaca
Autor: Svetislav Korkodelović
Očekuje se da će učešće privatnih robnih marki u narednom periodu rasti i da će predstavljati jednu od oblasti na koju će se fokusirati trgovci. Raste broj potrošača kojima je cena najvažniji kriterijum prilikom odabira proizvoda ili mesta kupovine i oni se jasno diferenciraju od kupaca koji traže proizvode iz višeg cenovnog razreda
Sa ukupnim prihodom od prodaje u iznosu od oko 997 miliona evra u 2010. kompanija Delta Maksi najveći je trgovinski lanac u Srbiji, pokazala je Deloitte-ova analiza sektora maloprodaje u Adrija regionu.
Prema istom istraživanju, ta kompanija je i jedan od tri najveća maloprodajna lanca u posmatranom regionu, sa 1,113 milijardi evra prihoda od prodaje ostvarenih na tržištima zemalja Adrija grupe. Najveća regionalna trgovinska grupa je Agrokor maloprodaja, dok je drugi igrač u regionu Merkator. Ukupni prihodi od prodaje Agrokorove maloprodaje u 2010. godini iznosili su 2,861 milijardi evra, a grupe Merkator u Adrija regionu 2,808 milijardi evra.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: