Dragana Solomon: Za Medijsku strategiju potreban najširi dogovor
30. avgust 2010. | 10:02
Izvor: Beta
Medijska strategija formulisaće politiku Srbije i dati smernice za izmene zakona u toj oblasti, za šta je neophodan najširi moguć dogovor o tom dokumentu, izjavila šefica odeljenja za medije pri Misiji OEBS-a u Srbiji Dragana Solomon.
Ona je pozvala sva medijska udruženja, medije i javnost da se uključe u predstojeću javnu raspravu. "Važno je da strategija bude doneta javno, uz uvažavanje svih relevantnih mišljenja i stavova, u najboljem interesu medija i građana ", kazala je ona.
Misija OEBS-a s Ministarstvom za kulturu i Delagacijom Evropske komisije, uz pomoć Ambasade Velike Britanije, od 2. septembra do 4. oktobra organizuje šest okruglih stolova o temama definisanim Medijskom studijom, koju su sačinili i predstavili eksperti EU krajem juna u Beogradu.
"Prioritet je, svakako, obezbeđenje pravnog okvira za nesmetan rad medija, usklađen sa evropskim i međunarodnim standardima i direktivama EU. Promene u oblasti medija su već uveliko u toku u celom svetu i potreban je pravni okvir koji će te promene prepoznati i omogućiti razvoj demokratskih medija u digitalnoj eri", navela je Dragana Solomon.
Ona je ocenila da je Srbiji potrebna temeljna reforma medijskoj zakonodavstva, i to što pre, a odgovore na pitanja šta će se sve menjati treba da pruže upravo Medijska strategija.
Komentari (0)
Unesite tekst komentara: