Klaus Priveršek, predsednik Izvršnog odbora UniCredit banke
Kišobran je za kišu
Autor: Snežana Krivokapić
Foto: Saša Čolić
UniCredit banka se brzo prilagodila promenjenoj, kriznoj situaciji i nastavila da pruža podršku srpskoj ekonomiji, iako su se pojedini konkurenti naglo povukli. Nivo problematičnih zajmova će se vremenom postepeno smanjivati, ali će u budućnosti umnogome zavisiti od boljeg preduzetničkog upravljanja, višeg nivoa upravljačke odgovornosti i efikasnijeg i bržeg rešavanja problematičnih slučajeva na sudu i van njega
Sa rastom kreditnog portfelja od 44 odsto UniCredit banka je ostvarila najveći proboj u 2010. i znatno popravila svoju tržišnu poziciju.
Kako kaže Klaus Priveršek, prvi čovek ove italijanske podružnice u Srbiji, od relativno nevažnog igrača za svega tri godine ova banka izrasla je u jednog od glavnih tržišnih igrača. Pri tom, banka je u prvih devet meseci 2010. zabeležila profit od 2,9 milijardi dinara, znatno više u odnosu na isti period prethodne godine.
Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: