Citroen C3
Zenit francuskog šarma
Autor: Milomir Vujović
Privlačnu karoseriju još lepšom čini specijalno vetrobransko staklo, nazvano zenit, koje se pruža iznad glave vozača sve do polovine krova
Avangardan pristup dizajnu i eksperimentisanje oblicima zaštitni su znaci francuskih proizvođača automobila, posebno citroena.
Neki rizici se isplate, a neki ne, ali uspešni eksperimenti, poput popularnog spačeka ili ajkule pokazuju da ta kompanija ume da pogodi ukus kupaca. Takvo nasleđe je sačekalo i drugu generaciju gradskog modela C3, koji je zamenio veoma uspešnog pionira tog imena, koji je prodat u više od dva miliona primeraka.
Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.Objavi:
Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine
Komentari (1)
Unestite tekst komentara:
13. decembar 2010. 10:16:36
| Ime
1
pomogli ste mi da odlucim koji auto da kupim. hvala