emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 554-555, 30. decembar 2010.

Parfemi

Mirišljavi luksuz

Autor: Olivera Bojić

Pored toga što govore o ukusu i stilu onog ko ih nosi, parfemi imaju i psihološki uticaj. Čovek može da prepozna 10.000 različitih mirisa, koji utiču na raspoloženje, koncentraciju, prenose osećanje sigurnosti, podstiču strahove, radost, bude sećanja. Raspršenih nekoliko kapi vežu se za značajnije događaje u životu

Uz pomoć jedne kapljice moguće je uspešno “teleportovati” se u prošlost.

Nisu isključene ni fantazije, sve zavisi od toga kakve osećaje probudi mirisna kap parfema. Mnoge je određen parfem vratio na minulo putovanje, mile ili nemile događaje... Pored toga što govore o čoveku, njegovom ukusu, stilu, parfemi imaju i dublji, psihološki uticaj.


Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: