Tržište automobila u 2011.
Deda Mraz ne nosi profit
Autor: Milomir Vujović
Prodaja u Srbiji manja je nego prošle godine, a za sledeću se ne predviđaju veće promene. Automobili bi mogli da budu pristupačniji kroz jeftinije dinarske kredite
„Hvala bogu da je prošla i daj bože da sledeća bude bolja“.
To je, poslednjih nekoliko godina, najčešća misao poslenika u auto-industriji prilikom sumiranja rezultata odlazeće i želja za narednu godinu.
Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.Objavi:
Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine
Komentari (1)
Unestite tekst komentara:
10. januar 2011. 14:33:13
| Ime
0
na zalost kod nas je za svako poslovanje klima iz godine u godinu sve gora i gora. to za sada samo konstatujemo, ali se ovi sto o tome odlucuju, politicari,oglusuju o zahteve struke i zdravog razuma. cini se da neko namerno unistava privredu srbije.