emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 567, 31. mart 2011.

Kako će dolazak Delhaizea uticati na razvoj trgovine u Srbiji

David odoleva Golijatu

Autor: Vesna Lapčić

Foto: Darko Stanimirović

Male porodične radnje, prema rečima poznavalaca, preživeće oštru utakmicu s velikim trgovcima, ali će im profiti biti niži. U narednih nekoliko godina u Srbiji se očekuju investicije svetskih kompanija u maloprodaju

Kada je FIAT odlučio da proizvodi u Srbiji, interesovanje kompanija iz automobilskog sektora za ulaganje na ovdašnje tržište značajno se povećalo.

Slični se efekti očekuju i pošto belgijski trgovac Delhaize preuzme Delta Maxi. Za sad je možda najizvesniji dolazak francuskog lanca Carrefour, čiji su predstavnici za Ekonom:east potvrdili da ta kompanija ostaje pri planovima da gradi hipermarkete na Balkanu, i nemačkog diskontnog trgovca Lidl, koji je registrovao preduzeće u Srbiji. Ovom tržištu, prema rečima poznavalaca, upravo nedostaju svetski diskontni lanci s jeftinim proizvodima u ponudi.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: