Kako će dolazak Delhaizea uticati na razvoj trgovine u Srbiji
David odoleva Golijatu
Autor: Vesna Lapčić
Foto: Darko Stanimirović
Male porodične radnje, prema rečima poznavalaca, preživeće oštru utakmicu s velikim trgovcima, ali će im profiti biti niži. U narednih nekoliko godina u Srbiji se očekuju investicije svetskih kompanija u maloprodaju
Kada je FIAT odlučio da proizvodi u Srbiji, interesovanje kompanija iz automobilskog sektora za ulaganje na ovdašnje tržište značajno se povećalo.
Slični se efekti očekuju i pošto belgijski trgovac Delhaize preuzme Delta Maxi. Za sad je možda najizvesniji dolazak francuskog lanca Carrefour, čiji su predstavnici za Ekonom:east potvrdili da ta kompanija ostaje pri planovima da gradi hipermarkete na Balkanu, i nemačkog diskontnog trgovca Lidl, koji je registrovao preduzeće u Srbiji. Ovom tržištu, prema rečima poznavalaca, upravo nedostaju svetski diskontni lanci s jeftinim proizvodima u ponudi.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: