Muzej detinjstva
Emocija sa buvljaka
Autor: Dragana Nikoletić
Ako je pola moje generacije pod zemljom, a polovina van nje, u inostranstvu, ja sve svoje drage ljude više ne mogu da okupim, ali mogu da saberem osećanja koja smo delili, objašnjava Vladimir Perić, poznati recycle-umetnik
Kada je druga decenija umetničkog delovanja Vladimira Perića kalendarski bila na izdisaju, najveći ovdašnji majstor ready-made instalacija, najveštiji kolažista robe skupljene sa „buvljaka“ je „seo“ da razmisli pod kojim će se imenom, sloganom ili lajtmotivom ostvarivati u narednom (desetogodišnjem) periodu.
„Shvatio sam da se moj rad zasniva na rabljenju predmeta u koje je akumulirano vreme, ili da koristim emociju kao materijal“, kaže Perić, u prvoj dekadi rada poznat kao Talent, a u drugoj kao Talent factory.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: