emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 572, 05. maj 2011.

Muzej detinjstva

Emocija sa buvljaka

Autor: Dragana Nikoletić

Ako je pola moje generacije pod zemljom, a polovina van nje, u inostranstvu, ja sve svoje drage ljude više ne mogu da okupim, ali mogu da saberem osećanja koja smo delili, objašnjava Vladimir Perić, poznati recycle-umetnik

Kada je druga decenija umetničkog delovanja Vladimira Perića kalendarski bila na izdisaju, najveći ovdašnji majstor ready-made instalacija, najveštiji kolažista robe skupljene sa „buvljaka“ je „seo“ da razmisli pod kojim će se imenom, sloganom ili lajtmotivom ostvarivati u narednom (desetogodišnjem) periodu.

„Shvatio sam da se moj rad zasniva na rabljenju predmeta u koje je akumulirano vreme, ili da koristim emociju kao materijal“, kaže Perić, u prvoj dekadi rada poznat kao Talent, a u drugoj kao Talent factory.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: