Vežba za korisnički servis
Autor: Zvonko Popović
„Ono što čujem zaboravim. Ono što zapišem zapamtim. Ono što uradim naučim“, Konfučije
Nastavljamo sa serijom vežbi koje vam mogu pomoći da unapredite važne veštine od kojih zavisi produktivnost.
Zašto vežbe? Zato što je još mudri Konfučije objasnio kako ljudi uče: ako ne zapišu i ne urade to što ih usmeno učite, mala je verovatnoća da će zapamtiti a još manja da će usvojiti tu veštinu. Vežbanje pod nazivom „Otvorena protiv zatvorenih pitanja“ je aktivnost koja ima cilj da poboljša komunikaciju sa klijentima i kvalitet korisničkog servisa kao jedne od glavnih konkurentskih prednosti modernih kompanija.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.Objavi:
Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: