emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 573, 12. maj 2011.

Vežba za korisnički servis

Autor: Zvonko Popović

„Ono što čujem zaboravim. Ono što zapišem zapamtim. Ono što uradim naučim“, Konfučije

Nastavljamo sa serijom vežbi koje vam mogu pomoći da unapredite važne veštine od kojih zavisi produktivnost.

Zašto vežbe? Zato što je još mudri Konfučije objasnio kako ljudi uče: ako ne zapišu i ne urade to što ih usmeno učite, mala je verovatnoća da će zapamtiti a još manja da će usvojiti tu veštinu. Vežbanje pod nazivom „Otvorena protiv zatvorenih pitanja“ je aktivnost koja ima cilj da poboljša komunikaciju sa klijentima i kvalitet korisničkog servisa kao jedne od glavnih konkurentskih prednosti modernih kompanija.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: