Poslovne vesti
Mlekara Subotica
Proizvodi za EU
Mlekara Subotica prva je srpska mlekara koja je dobila dozvolu za izvoz mlečnih proizvoda na tržište EU, a planirano je da se dugotrajno mleko, jogurti i sirevi tog proizvođača nađu krajem 2011. na tržištima Mađarske, Austrije i Slovenije, saopštila je kompanija. Generalni direktor Mlekare Subotica Milan Grujić kazao je da dobijanje izvozničkog broja EU znači da je čitav sistem otkupa, transporta, prijema i prerade sirovog mleka, odnosno “put mleka” usaglašen sa evropskim regulativama. Grujić je rekao da su u toku razgovori sa velikim trgovinskim lancima, kao što su Merkator i mađarski Tesko.
Salford
U 2012. prodaja kompanija u Srbiji
Investicioni fond Salford, u čijem sastavu je Danube Foods Group, planira da 2012. počne prodaju dve mlekara u Srbiji i kompanija „Knaz Miloš“ i Bambi Banat, izjavio je generalni direktor DFG-a Slobodan Petrović. Petrović je novinarima rekao da će Salford iz poslova u Srbiji izlaziti pojedinačno, zavisno od interesovanja investitora. “Pripremamo se za prodaju, razgovaramo s potencijalnim kupcima”, kazao je Petrović. On je dodao da ne može da kaže s kojim potencijalnim kupcima za Imlek i Mlekaru iz Subotice pregovara Salford, jer je većina tih kompanija na berzi i s njima imaju ugovor o zaštiti podataka, kako se ne bi uticalo na cene njihovih akcija.
Gorenje
Nova radna mesta u Valjevu
Fabrika Gorenje u Valjevu dobiće dodatnih 400.000 evra subvencija od Vlade Srbije za zapošljavanje 200 novih radnika. Taj program će servisirati Agencija za strana ulaganja i promociju izvoza Srbije (SIEPA), a ugovor o subvencijama za direktne investicije potpisali su ministar ekonomije i regionalnog razvoja Srbije Nebojša Ćirić i direktor Gorenja “Valjevo” Mirko Meža. Investicija Gorenja namenjena je proširenju proizvodnje i proizvodnog programa fabrike u Valjevu novim modelima frižidera i zamrzivača. Novih 200 radnika biće uposleno u narednih mesec ili dva.
VIP Mobile
Prihod veći za trećinu
VIP Mobile objavio je da je u prvom tromesečju 2011. povećao prihod na 30,2 miliona evra, što je 30 odsto više nego u istom periodu prethodne godine. Rast prihoda je direktan rezultat povećanja broja korisnika i povećanja mobilnog saobraćaja, rekao je član Upravnog odbora Roland Hajdner. Prema njegovim rečima, na kraju marta ove godine VIP je imao više od 1,4 miliona korisnika, 23 odsto više nego na kraju marta 2010. “Na kraju prvog tromesečja ostvarili smo tržišno učešće od 14 odsto, dva procentna poena više nego u istom periodu prethodne godine”, rekao je Hajdner. Tokom prvog tromesečja je gotovo prepolovljen operativni gubitak, na 8,9 miliona evra.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: