emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 597, 03. novembar 2011.

Jedinstvena vrednost kompanije

Autor: Zvonko Popović

„Razlog zbog kojeg se ne ostvaruje većina glavnih ciljeva je taj što prvo trošimo vreme na obavljanje manje važnih stvari“, Robert Dž. Mekejn

Sama ideja jedinstvene vrednosti (core competence) ili posebnog kvaliteta koji jednu kompaniju izdvaja od konkurencije je jedan od najznačajnijih poslovnih koncepata koji se u savremenoj ekonomiji primenjuje.

To je takođe jedna od ključnih ideja koja se nalazi u pozadini modernog talasa korišćenja usluga izvan kompanije (outsourcing) za obavljanje osnovnih funkcija posla, koji nalaže biznisu da koncentriše svoje potencijale na stvari koje radi izuzetno, a da što više koristi usluge profesionalnih kuća za poslove održavanja kompanije.


Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: