emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 605-606, 29. decembar 2011.

Disciplinovanje trgovaca

Od potrošača do glasača

Autor: Rade Repija

Iako uredba o ograničavanju marže na osnovne životne namirnice, kojom trgovcima preti resorno ministarstvo, i razvoj robnih marki na domaćem tržištu nisu direktno povezani - veza ipak postoji. Robne marke su svojevremeno uvedene kako bi trgovci ponudili kvalitetan proizvod ogoljen od svih nepotrebnih troškova, a u Srbiji se njihov procvat tek očekuje

Zakleo se bumbar…, poznata je dečija pesmica o praznoj pretnji za uvođenje reda čiju bi sudbinu, možda, mogla da podeli i uredba o snižavanju marži na osnovne životne namirnice, kojom je resorni ministar Dušan Petrović zapretio trgovačkim kućama.

Vlada Srbije bi, pišu mediji, uskoro mogla da donese odluku kojom će se marže na šećer, brašno, mleko, meso i ulje ograničiti, i to verovatno na maksimalnih deset odsto. Iako su trgovci ranije tvrdili da su marže na osnovnim životnim namirnicama već jednocifrene, u toku nedavnog sastanka sa ministrom poljoprivrede i trgovine ipak se nisu saglasili da se marže za tu kategoriju proizvoda ograniče na deset odsto.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: