SNS: Medijska strategija posle obračuna sa tajkunima
12. avgust 2011. | 14:23
Izvor: Beta
Funkcioner Srpske napredne stranke (SNS) Nebojša Stefanović izjavio je danas da je besmisleno da Vlada Srbije donosi medijsku strategiju pre nego se, kako je naveo, država obračuna sa tajkunima iz Demokratske stranke (DS).
"SNS smatra da je besmisleno da Vlada Srbije donosi medijsku strategiju pre nego što se država obračuna sa tajkunima DS-a Draganom Đilasom i Srđanom Šaperom, koji su vlasnici svih marketinških sekundi i gotovo svih medija u Srbiji", rekao je Stefanović na konferenciji za novinare.
On je kazao da je "građanima svejedno da li tajkuni imaju uticaj na državne ili privatne medije kada oni (tajkuni) kroz novac i ogroman uticaj koji poseduju oblikuju naše javno mnjenje".
"Ne možemo razgovarati o donošenju ozbiljne medijske strategije ili poboljšanju stanja u medijima, koje je uglavnom u katastrofalnoj meri naklonjeno režimu odnosno tajkunima iz redova DS-a", rekao je on.
Stefanović je kazao da postoje dokazi da firme Đilasa i Šapera imaju veliki uticaj "na kupovinu sekundi od državne televizije RTS-a, verovatno B92 i drugih medija".
"Na početku godine oni pokupuju sve marketinške sekunde, pa svako ko želi da se reklamira na državnoj televizije mora da ode da kupi od firme čiji su oni vlasnici, suvlasnici ili delimični vlasnici", rekao je funkcioner SNS.
Komentari (1)
Unesite tekst komentara:
13. avgust 2011. 10:30:45
| JANKO
0
Opozicija ne treba da izadje na izbore dok se ne stvori REGULARAN medijski ambijent. Ovde nema ni E od Evropskog ambijenta!
Ovo je Azijatska pljačkaška banana državica.
Kuš od evropske unije!